Revlon Újdonságok!

A Revlon izgalmas újdonságai most már végre itthon is kaphatóak! Revlon termékeket egyelőre csak kijelölt Müller üzletekben lehet kapni (Budapest: Corvin pláza, Europeum üzletház, KÖKI, Váci utca, Miskolc: Szentpéteri kapu, Nyíregyháza, Debrecen: Kishatár út, Vecsés, Mosonmagyaróvár, Sopron, Szombathely: Szent Gellért út, Tatabánya, Zalaegerszeg, Hódmezővásárhely, Kaposvár, Pécs, Szolnok, Székesfehérvár).

post.jpg

Ultra HD Matte Lipcolor: folyékony rúzs (3.995 Ft)

A Revlon folyékony rúzsai annyiban térnek el a normáltól, hogy nem száradnak le teljesen mattra. Én inkább szatén hatásúnak mondanám, mint, hogy mattnak ezt a terméket. Ennek köszönhetően a rúzsokat nagyon kényelmes hordani, rendkívül hidratálók és ezért nem száradnak ki az ajkaink sem, valamint nem fakulnak csúnyán idő múltával. Én azt vettem észre, hogy bár az elején van egy kis fényük, ahogy beszél, iszik vagy eszik az ember, egyre mattabb hatást láthatunk az ajkainkon. Meglepődtem milyen hosszantartók ezek a rúzsok hiszen mivel nem száradnak teljesen le azt hittem nagyon gyorsan el fog tűnni a színük. Bár igaz hogy nem csókállók és a poharunkon egyértelműen nyomot fog hagyni, a szín sokáig a szánkun fog maradni.

A rúzsnak egy erős vanília és mangó illata van ami engem egyáltalán nem zavar de tudom, hogy egyesek nem szeretik az erős illatú rúzsokat. Én két színben próbáltam ki ezeket a folyékony rúzsokat; 620 – Flirtation és 610 – Addiction. A rúzst összesen 7 színben lehet kapni és mindegyik tubus 5.9ml terméket tartalmaz. A rúzsoknak egy lapos plüss applikátora van, amivel én könnyen tudtam felvinni a színeket, de mindenképpen ajánlom, hogy előbb ceruzával rajzold körül az ajkaidat.

Flirtation: ez az árnyalat egy gyönyörű élénk korall. Én két réteg felvitelével tökéletes fedést értem el. Alig várom, hogy ezt a színt nyáron, lebarnult bőrrel hordhassam, hiszen ez egy igazi tengerparti szín.

Addcition: ennek a színnek nagyon örültem, hiszen ez egy őszi bogyós lila szín. Ez a szín erősebben pigmentált vélemény szerint, mint a Flirtation, így akár egy réteg is bőven elég.

Eyes, Cheeks + Lip Paletta (7.990 Ft)

DSC01255.jpg

A Revlon új palettái, 6 szemhéjpúdert, 2 rúzst, 2 szájfényt valamint egy pirosítót tartalmaznak. A palettában egy apró tükör és három mini smink applikátor is található. Szerintem ez a paletta nagyon innovatív, izgalmas és hasznos, hiszen egy palettából szinte teljesen ki tudjuk sminkelni magunkat. Utazáshoz tökéletes, hiszen kis helyen is elfér és rengeteg terméket tartalmaz. A paletta két árnyalatba kapható; Romantic Nudes (amit én próbáltam ki) és Seductive Smokies. Mint a neve is elárulja, a Romantic Nude paletta természetes színekből van összeállítva, míg a Seductive Smokies, füstös árnyalatokat tartalmaz. Az egyetlen bajom a csomagolással az az, hogy a por állagú pirosító, 4 krém állagú rúzs közé lett elhelyezve, így vigyázni kell nagyon, hogy ne kerüljön por a rúzsainkba.

Egy szemhéjpúder palettánál, az egyik kritériumom az az, hogy el tudjak készíteni egy teljes szem sminket más szemhéjpúder használata nélkül. Ez a paletta képes erre! A 6 szín közül, egy matt barna található, a többi mind gyönyörű fényes színek. Mindenképpen használjatok egy primert a púderek alá, hogy pigmentáltabbak és hosszantartóbbak legyenek a  színek.

A paletta egy enyhén fényes, barackos pirosítót is tartalmaz. Meglepően tetszett a pirosító és mióta megkaptam a palettát, szinte mindennap használtam. Ezen kívül két rózsaszín színű, fényes rúzst is találhatunk a palettában, amiket szintén sokat használtam. Vannak olyan napok, hogy nincsen kedvem egy szárító folyékony rúzst vagy egy ragadós szájfényt hordani, ilyenkor tökéletesek ezek a rúzsok, hiszen hihetetlenül kényelmes viselni őket, és egy szép természetes hatást nyújtanak az ajkainkon.

15281966_1415202145175484_489481412_n.jpg

Ultimate All-in-one Szempillapsirál (4.475 Ft)

Bár nem újdonság ez a termék, de én még csak most próbáltam ki először. Ez a termék dús, hosszú, vízálló és hosszantartó pillákat biztosít. Egy nagyon érdekes apró szilikonkeféje van, amivel nagyon könnyű dolgozni és szépen külön lehet választani a pilláinkat.

Ultra HD rúzs (3.890 Ft)

20161128_152911.jpg

Bár ez sem újdonság, ezt a terméket is most próbáltam ki először az 875 Gladiolus árnyalatba. Ez egy gyönyörű, élénk igaz vörös, ami mindenkinek jól áll és még a fogaink és fehérebbnek látszanak tőle. Krémes rúzsokat sose mertem hordani ilyen élénk színben, hiszen mindig féltem attól, hogy a fogamra vagy az arcom különböző pontjaira kerülnek,  amint elkezdek inni vagy beszélni. Ez a rúzs meglepett, hiszen hosszantartó volt az élénk színe és nem kenődött el vagy vándorolt el az ajkaimtól.

Mindenkit bíztatok arra, hogy próbálja ki ezeket a szuper Revlon termékeket. Szeretném megköszönni Orosz Pankának és a Revlon csapatának ezt az izgalmas csomagot!

 

 

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

